Veelgestelde vragen

Moet ik een gebruikersnaam aanmaken om te kunnen bestellen?

Je bent absoluut niet verplicht om een gebruikersnaam aan te maken. Indien je een gebruikersnaam aanmaakt kun je deze bij volgende bestellingen gebruiken en zien wat je al eerder hebt gekocht. Stelt je in staat sneller en makkelijker te shoppen. Wij doen ons best om alle bestellingen zo snel en nauwkeurig mogelijk te verwerken. Normaal gezien zullen wij je bestelling verzenden binnen 2 werkdagen. Afhankelijk van je woonplaats en de wijze van verzending, neemt het transport 1 tot 3 werkdagen in beslag, van verzending tot ontvangst.

Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?

Bestellingen vanaf €50 worden gratis verstuurd in Nederland. Onder de 50€ betaal je €3,95 verzendkosten.

Kan ik afgeprijsde artikelen (outlet) retourneren?

Afgeprijsde artikelen mogen geruild worden mits betaling van nieuwe verzendkosten of kom langs in onze winkel binnen 14 dagen. Mocht het gewenste artikel er niet meer zijn krijgt u een waardebon, er wordt geen geld teruggestort.

Kan ik artikelen van de Nieuwe Collectie retourneren?

Je hebt 14 dagen tijd om producten naar ons terug te sturen of langs te komen in de winke. Wij verzoeken je vriendelijk om contact met ons op te nemen via info@hetbollebuikje.nl alvorens producten terug te zenden of te ruilen.

In je bericht moet je de volgende informatie meegeven:
    • je volledige naam
    • je bestelnummer (dit staat vermeld op je factuur)
    • of je het artikel wenst te ruilen, of je wenst te worden terugbetaald op een bepaald rekeningnummer
    • welke alternatieve artikel (s) je wenst te ontvangen, indien van toepassing
    • de redenen voor het ruilen of terugzenden (je opmerkingen zijn zeer nuttig voor ons). Je ontvangt van ons een antwoord met verdere instructies. Indien mogelijk: hergebruik a.u.b. de doos voor de terugzending!

Wie betaalt voor de retourzending?

Als wij een fout hebben gemaakt, of indien een artikel beschadigd is, betalen wij de retourzending. We sturen je een gratis verzendlabel toe. In andere gevallen ben je zelf verantwoordelijk voor het organiseren van de retourzending en kunnen wij je niet vergoeden.